-Δεν πρέπει να υποβάλλεις τον εαυτό σου στην επώδυνη διαδικασία του να κάνεις εκπτώσεις για να τον κρατήσεις και ναι, πρέπει να περάσεις στη φάση προσφοράς προς τον εαυτό σου…
Στάδιο 1
Μετέφρασε την προδοσία ως αδυναμία του να διαχειριστεί τον εαυτό του και αναρωτήσου αν σου αξίζει να ζεις σε μια τέτοια συνθήκη.
Στάδιο 2
Άρχισε να προσφέρεις η ίδια στον εαυτό σου όλα εκείνα που εκείνος σου στέρησε:
-Κάνε κολακευτικά σχόλια στον καθρέφτη σου, πρόσεξε την εμφάνισή σου για να νιώθεις εσύ όμορφη.
-Συνάντησε αγαπημένες φίλες και φίλους.
-Πρόσφερε στον εαυτό σου μια ωραία βόλτα ή εκδρομή.
-Γράψε σε ένα χαρτί ποια είναι τα θέλω σου από τη ζωή και ξεκίνα να τα διεκδικείς.
-Πρόσφερε μια χαλαρωτική εμπειρία στον εαυτό σου.
-Σκέψου τα κατορθώματά σου μέχρι σήμερα.
-Άρχισε να λες και να στηρίζεις το όχι.
-Και το πιο σημαντικό από όλα… σκέψου την προσωπικότητα, τον χαρακτήρα και την συμπεριφορά που θέλεις να έχει ο επόμενος σύντροφός σου.
Να θυμάσαι
“Όταν μια σχέση τελειώνει αυτό που πονάει ίσως περισσότερο είναι η κατάρριψη της εμπιστοσύνης προς τον άλλο” συμπληρώνει η ψυχολόγος Βίκυ Σακκή. “Μα θυμάσαι ότι δεν είναι κακό να στεναχωρηθείς κάτι που τελείωσε. Κακό είναι να χρεώσεις τον εαυτό σου για αδυναμίες άλλων”.
Της Ξένια Ιωάννου
Με την πολύτιμη συνεργασία της ψυχολόγου Βίκυς Σακκή